Mikäli peliharrastus ulottuu myös koriste-esineisiin asti, luvassa on luksusta. Activision alkaa nimittäin hiljalleen panostamaan tänä vuonna julkaistavan Destiny 2:n markkinointiin. Osana kampanjaa yhtiö julkaisee figuureja pelin oleellisista hahmoista, eli kolmesta pelattavasta hahmoluokasta.

Muoviset ukkelit esittävät King’s Fall -raidin panssariin sonnustautunutta Warlockia, Vault of Glassin Kabr-panssariin pukeutunutta Titaania sekä Iron Bannerissa kunnostautunutta Hunteria hukkaviittoineen.

GameSpotin mukaan figuurit ovat 25 cm korkeita, ja kuvan perusteella kohtuullisen yksityiskohtaisia. Ne valmistaa McFarlane Toys, joka on aiemminkin tehnyt peleihin liittyviä leluja – McFarlane Toys on puuhastellut muun muassa Assassin’s Creedin ja Mass Effectin parissa.

Toistaiseksi ei ole tiedossa saako figuureja molempina sukupuolina. Kuvan perusteella kaikki kolme sankaria ovat miehiä, eli Activision sortuu samaan naishahmoja haljusti väheksyvään sudenkuoppaan kuin Disney jättäessään Reyn ja Black Widow’n pois figuurivalikoimastaan. 

Figuurit julkaistaan heinäkuussa. Hinta ei ole vielä tiedossa.